rinner

Jag är bra på att fejka
JAg är bra på att le.
Bra på att skjuta undan det som finns.
jag är bra och blunda på problemen som kommer imot mig.
Jag är bra på att lagra.
Det lagras lagras och lagras.
Efter ett tag så rinner då bägaren över.
Min bägare har börjat rinna
den rinner rinner och rinner.
Jag är ledsen och tårögd.
Jag är bra på att dölja.
jag döljer det.
Ni ser det inte.
Men på min insida så lagras bägaren och rinner sedan över.

http://data.whicdn.com/images/9957702/tears-depression_large.jpg?1305921891

Kommentarer
Postat av: romina

tack gumman, du med <3

2011-05-24 @ 22:08:03
URL: http://ruminas.blogg.se/
Postat av: M - sing after every storm

Vännen, vad ledsen jag blir..<3

Självklart får du visa dina känslor. Det måste du göra. Ingen människa klarar (eller ska behöva) hålla allt inom sig. Tillslut rinner bägarn över, precis som du själv beskriver. Att visa att man är ledsen eller mår dåligt är inte att visa sig svag. Tvärtom! It takes strength and courage to do it. Och du är stark, det vet jag. Och jaa hjärtat, jag kollar. Och det jag ser är en fröjd för ögat. Du är så otroligt fin!! Ser du verkligen inte det själv? Om inte, så lovar jag att du en dag kommer göra det. Och den dagen du kan se dig själv ur mina och andras ögon - giiiirl, du kommer baxna! :)



Stå bara ut. Stå ut i tankarna. Fundera inte ens över på att mixtra med maten, det är INTE ett option. Och du vet att jag vet vad jag pratar om vännen - det gör bara ALLT tusen gånger värre. Jag vet att du mår dåligt och känner dig förvirrad och lost, men lova mig att inte börja med såna dunmheter. Du är STARK! You will find your way.

Finns här. Tänker på dig och skickar massvis med kärlek och styrka!! <3

2011-05-24 @ 22:20:38
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0