valborg

Heejsan

Trötta if¨rån gårdagen?
Vad hände för er då? Ni söp väll inte skallen av er?

Jag var igår hemma hos mormor och morfar och hade det jättemys.
Vi åt god mat, kollade på majbrasan och hade det skoj.
ville igentligen vara ute med kompisarna men, så blev det inte denna gång :)
Nästa år får man köra på det ;) haha :D


Vi hade ju även uppvisning igår.
Jag måste säga att det var en av dem roligaste uppvisningarna på länge.
Vi var brandmänn. Så i början sprang vi runt och sklrek att det brann och att alla skulle utrymma salen :)
Efter det så dansade vi i röken, och sen så körde vi redskap :)
Jag hade det väldigt roligt, det blev en enda stor show av det :)
Så grymmt AWSOME! Brudarna var underbara :D
haha :)

Lite om min gårdag :)
Puss


brasa igår :)






dansen haha :)





Kommentarer
Postat av: Meli

sv; Jag förstår inte varför man ska trycka ner på sig själv! Det är verkligen inte bra och det slutar ju bara med att man blir ledsen! :/ Neej, man ska vara glad för den man är! :)

Puss och kram!<3

2011-05-01 @ 10:47:29
URL: http://lastfridaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0