rc2

Idag kördfe vi rc 2.
Jag hade laddat för denna tävlingen månader, och äntligen komm den!
yey! :D Förträninegn gick toppen för mig och även tävlingen.
Eller kanske inte toppen, men jag ahr haft roligt idag, och det har gått helt okej iallfall.
I min handvolt sträck pikade jag lite, och i överlsget satte jag inte riktigt i händerna.
Men i friståendet så vobblade jag emd foten i balansen och missade med foten i pirren. Höll på att ramla
men räddade det snyggt.
Idag avr det tyvörr inte laget dag.
Jag tror att vi hade ungefär 6 tjejer som grät idag av 16, vilket är inte bra.
Vi ahde oturligt nog 3 fall och ett ben böj.
Vi slutade på en välförtjänt 16 plats 1,5 poäng från final, så snubblade lite på mållinjen igen
men men, vi får väll ta igen det snart igen.
Dags att jobba på det mentala tror jag!
Puss!!
Frisyr fixning snart förträning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0