Stillman

Idag fyller min underbara barndomsvänn 16 bast.
Vi ahr känt varandra sen vi var pyttesmå och våra föräldrar umgicks väldigt mycket
när vi avr mså och även när dem var unga. Vi brukar prata lite då och då,
jag vet att även fast han bor på gotland så har jag alltid honom hos mig.
Han är en vänn som man kan lita på i vått och torrt.
Det som är synd är att jag inte träffar honom så ofta.
Jag skulle ljuga för er om jag sa att jag inte saknade honom, för det gör jag.
Det är ju inte varje dag man åker till stockholm och inte varje dag han åker till
Gotland, så det är jävligt synd :/
Ja han saknar jag och idag fyller han 16!!
Han får fira sin födelsedag så jävla bra!
Grattis fina oskar!
Puss på dig!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0