tro på mig själv

Det finns månag personer som ahr haft en iverkan på mig.
På många oliak sett så ahr folk hjälpt mig. Både physiskt och fysiskt har dem hjälpt mig.
Jag har personer vid min sida 24/7, jag skulle inte vilja påstå något annat.
Jag har fått höra kritik och nedvärderade ord iunder min uppväxt.
Tänk att få höra på dagarna att man inte duger
att höra ord att kan man inte göra bättre?
Att amn inte är tillräckligt snygg eller bra.
Sådana ord tär på en, tillslut så orkar man inte tro på sig själv längre.
Man tänker, varför skulle jag lyckas. sJälvkänslan sjunker från rött till svart.
Man må se stark ut på utsidan, men på insidan så brinner man av rädsla och ledsamhet.
Det jag vill komma med detta är, tack till dem som ahr hjälpt mig
upp i situationer som har varit piss.
Jag har suttit och gråtit framför personer för att jag inte ahar orkat mer.
Jag har skrikit och tagit ut min frustation på folk.
Jag ahr skickat dryga och ledsamma sms.
Men jag har alltid fått den hjälp jag ahr behövt.
Jag ahr fått långa kramar, en kram där någon bara håller om mig,
betyder så jävla mycket.
Jag vill bara säga tack!
Utan dig, eller er så ahde jag inte trott på mig idag.
Visst det kommer stunder då man faller ner i gropen igen.
Men jag tar mig alltid upp igen.
hur snabbt det en går så kommer jag upp.
MEn tack Till Elinor!
Fan vad mycket du har gjort för mig!
Jag älskar dig så högt!
Du är min finaste vackraste syster!
<3
ELinor och Danny, gör att jag tror på mig själv.
Visst Danny må vara en artist, men jag har fått en sådan bra bild av honom.
Sen så säger han att med en svag självkänsla så  lyser det igenpm
sj'älvförtroendet.
Han får mig att tro på mig själv, precis som Ella får!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0