utslagning 6

Det är någon otur som vilar över just ytslagning sex.
När det är 5 stycken som har åkt ut och det är 6 stycken tappra själar kvar
så ska det självklart stå mellan Andre och Amanda.
Nu har jag ju ingenting emot amanda och hon är grymm, men samtidigt så kunde jag inte låta bli
att tro mer på andre. Jag kände på mig att idag åker han ut :( Tyvärr så hade jag ju rätt.
Det vilar någonting magiskt öve rjust utslagning sex.
år 2006 så stod danny och cissi mot varandra i utslagningen och då åkte ju Danny ut :(
Nu 2011 5 år senare så står Andre och 'Amanda emot varandra.
Ja det är inte lätt när dem snygga och dem charmiga åker ut.
jag faller ju så sjukt lätt på charm, så jag var ju såld =)
haha :/
Men jag hoppas att ahn lyckas bra iallfall, han är inte en asgrymm sångare nu.
Men ahn kommer att utvecklas och bli bättre. Han kommer att bli asbra.
Kanske lika stor dom Danny är :) Haha vem vet :D
Andre =)
Danny och hans idol tid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0