inspirerar mig

Det har funnits och finns personer i mitt liv just nu
som inspirerar mig. Dem får mig att bli en bättre människa.
Igår träffade jag min faster och min kusin. Vi satt och pratade och dem fick mig
att inse lite saker. Varför skulle jag avra annorulunda jämt emot någon annan?
Alla vi människor är lika i grunden, bara att vi ser olika ut. Beroende på hur vi ser ut ska vi inte bli dömda.
Vi kan bli bedömda på hur vi är, vi alla människor är olika. Men vi kan inte mobba ut någon för att han/hon inte har någon stil. Alla vi är llikadana, tänk på en sak.
Skulle du vilja bli utputtade från dina kompisar för att du bar mjukisbyxor eller för att du hade finnar i hela ansiktet?
Vi väljer hur vi ska sköta våran hy osv, men vad som sker i kroppen det sker utan att vi kan styra det.
Alla se olika ut, tjocka som smala. Det är ingenting som vi styr över :(
Så lär känna en perosn innan du dömmer den. Annars har du ingen chans :)
Dem som inspirerar mig just nu är
Danny
blondin bella
Ella
Faster
DEm just nu.
:D
Puss på er!!
Tumblr_llegjp0ajb1qjnpsto1_400_large5769196928_4faf9c912f_z_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0