your secrets is placed by me

Ett stor problem för dig kan vara ett litet för mig. Ett stor problem för mig
kan vara en jävla skit sak för dig. Alla människor reagerar olika på olika saker och
det finns ju en alltid en bakgrund till det. Det är anledningen till att vi
kan förstå varandra ibland och ibland inte. Det är därför
som man inte kan förhålla sig till en och samma person. För efter ett tag
så kanske du står dör och dem fattar inte varför du gråter. Det är därför
man har flera olika underbara vänner. Även om du kan lyssna, så kanske du inte kan hjälpa mig.
Jag öppnar mig för dig och du sa att du skulle bevara det hos dig.
Mina hemligheter är dina hemligheter
gud vad jag önskar att det var så...
Tumblr_lq1tnzq8f01qehf4jo1_1280_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0