8.

Dag 8 - Jag för länge sedan

Jag vet inet vem jag avr för längesedan haha =)
När jag var liten så vet jag att jag var en skvallerbytta, jag försökte alltid passa in.
Jag var den jobbiga personen. Jag var andrahands valet och sen den man kom till om man ville ha någonting av.
Beroende på hur långt bak man tittar så kan jag se goda och dåliga saker. Jag vet att jag avr väldigt lik min mamma som liten, och blir mer lik henne mer åren. Vem  jag avr då har utformat sig efter avd jag gick igenom då. Eftersom jag blev (mobbad) och mitt självförtroende sjönk så kan det förklara en hel del idag. Men jag kämpar på och försöker fånga och leva dagarna idag =),


Nu kommer pics från både en liten mikaela och för typ 2 år sedan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0