anatomi

Jag har i ca en timma försökt att plugga anatomi.
Det är så sjukt svårt! enligt min skola så måste jag lära mig 16 muskler,vilket är ingenting.
Men sen är det ju en grej att jag ska ju bli sjukgymnast och där lär man ju behöva kunna massa muskler.
Så om jag lär mig dem grunderade musklerna nu. Typ mage,rygg,ben ,armar. Så kan jag bygga på med små muskler sen.
Vi har ju ca 300 muskler i kroppen och fatta att jag måste kunna alla dem :O
Jag måste plugga arslet av mig. fy fean!

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen framför datan och tvn =)
ska nog ta och göra mig en ansiktsmask och även måla naglarna.
Min egna lilla kväll!

Ha det bäst!
:D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0