Dag 12 - Något som betyder mycket för mig

Det finns många saker som värmer mig gott om hjärtat
som med ett annat ord betyder mycket för mig.

som tillexempel
gymnastik
vänner
släkt
familj
fritid
kärlek
musik.

haha random saker men det som betyder allra mest på denna lista
är dem som är närmast mig idag.

Min kära fina familj! Jag skulle inte kunna överleva utan dem,
jag vet att i vått och torrt så ställer dem upp för mig. Jag kan göra precis vad som helst men
dem kommer aldrig att sluta älska mig. Det skulle dem inte göra.
Dem är min fina familj som är med mig i vått och torrt, det är endå där som
man går igenom dem mest underbaraste och dem mest tragiska sakerna.
Dem finns alltid där för mig och jag alltid där för dem!
skulle inte klara mig annars!

Kärlek till min familj!
Ni gör min dag när den är som svårast.
Även om jag inte träffar alla 24/7 så vet jag att dem alltid älskar mig!!


♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0