Dag 3

Något som jag längtar till.

Det finns många saker som jag längtar till, mycket handlar om gymnastiken men
även om min framtid. Jag gör en liten lista över saker jag längtar till.

Saker jag längtar till

*Tävlingen på onsdag
*Fångarna på kastellet på lör
*Ska tycka för första gången på en tävling den 1/10
*Barnbidraget
*Rm som är i november
* Min födelsedag
*Julen
*Snön
*studenten bara 3år kvar :D
*Utomlandsresa


Jag brukar inte längta efter saker eller försöka tänka att om 4 veckor gör jag det där eller det där.
Jag försöker självklart att sätta upp mål och planer för vad jag ska göra.
Men jag försöker att fånga dagarna och leva livet fullt ut. Leva livet här och nu!
Ingen ide att tynga ner sig själv och bara låta deppen ta över.
Lika bra att le och ha en kul tid i sitt liv. Man vet aldrig hur länge man lever!

Fånga dagen och stunderna.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0