klarar inte

jag klarar inte ens av att titta tillbaka.
allt som har hänt har gjort mig svagare och starkare.
våra minnen finns kvar, men jag orkar inte ens se dem.
Jag fäller en tår genom att tänka på det.
Jävla idiot som lät saker vara.
nu är det försent och inget kan göras åt det.
jag vill inte inse sanningen.
Vi hör inte ihop längre.
Det är jävligt sorligt att inse att vi inte är som dag
och natt längre.
Jag fäller en tår för oss. För våra minnen coh allt.
jag trodde alltid vi skulle hålla ihop, men ej.
Jag var en resverv tills det fanns nya.
Ny lever vi på skilda ställen och skilda liv.
jag har lämnat det bakom mig, men kan samtidigt inte låta bli att
tänka varför!
Varför!

photo edited for free at www.pizap.com




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0