lärande och utveckling

heej alla fina!

Igår var jag så trött och somnade nästan  på en gång när jag komm hem.
haha x)
Jag ska berätta lite om hur det gick igår på utagningen =)
SOm ni kanske vet, så hade jag utagning igår, inför truppligan  =)
Jag körde alla varv överslag,sträck,helskruv och även 1½ skruv.
Jag blev utagen till alla 3 varven, men det gick sisådär att köra.
Vi har ju inte strömmat speciellt mycket, eller gjort 1½ skruvar innan.
´
Jag lyckades igår, köra 1½ skruv och att i så jävla mycket så att jag åkte bak på rygg gjorde en kullerbytta och smällde i knäna i golvet. Jag hade rdan ont i knät från början, efter styrketestet i fredags, så att jag smällde i det, löste inte mycket.

Imorgon är det tävling och får då köra gärnet på förträningen och sen på tävlingen också!
yeah!


Nu ska jag ha lärande och utveckling!

ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0