orkar icke

Nu orkar jag int mer.
Kroppen säger åt mig att gå och lägga mig så lika bra att göra det då ;)
Dagens träning gick väll sådär, jag hade nog inte riktigt motivationen i mig
plus den där jävla FLICKISEN! Jag är så trött på den, orkar inte älta den hela jävla tiden.
Den tar bokstavligt talat kål på mig! Jag kan så jävla mycket mer, så vf fokusera på den?
Jag vet att den är viktig men finns de tinte annat jag kan lära moi? :o
Aja men skoldagen och allt annat har varit najs.

Jag känner att jag är tillbaka.
Min självkänsla växer mer och mer för varje dag som går.
så det känns braigt =) haha xD

Nu ska jag gå och lägga mig med en bok!
Ha det bäst!
Vi höres imorgon :D

Puss och kram!


Tumblr_lq9kzkoiiz1qisxoao1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0