powering!

Vi älskar starka och drivna kvinnor! Och hårt arbete ska avlönas såklart!
Isabella Löwengrip hämtade i veckan ut sin egen designade powerring, som ska pryda hennes finger som bevis på att hon klarar allt!
Vi är redan grymt imponerade av bloggerskan, studenten och företagerskan Blondinbella. Hon är ju en riktig Powerwoman!
Och vi tycker ju att det är helt rätt att Powerwoman ska ha sin Powerring!

haha detta läste jag i posh just nu :D
haha hon får en egen ring för att hon jobbar hårt.
Vtt guld osv, hon jobbar massa slite rhäcken av sig.
jadu jobbar man så klarar man sig nog. Lönen är ngt som jag inte tror hon borde klaga på.
driver en av sveriges största bloggar och sen är hon chef för ett tidnings företag tror jag.
Ngt sådant.  haha jadu, egna ringar och grejer.
jag tycke rinte man borde överdriva.
Men en cool tjej är hon iallfall!



 Isabella Löwengrip's  nya dyrgrip! En ring i vitt guld med morganit-sten dekorerad med sex diamanter, riktigt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0