random list

DAGENS VILL HA:Kängor från brandos och en
DAGENS KLÄDSEL: svarta jeans veomoda, blått linne hm, lång svart kofta från gina
DAGENS SMINK: Foundation,mascara,eyeliner
DAGENS FRISYR: Utsläppt/hästsvans
DAGENS HÄNDELSE: jag ha inte varit otrevlig idag ;)
DAGENS LÅT: jay smith med here without you.
DAGENS PLANER: skolan, sen hem och slappa :P
DAGENS SAKNAD: Farfar,en pojkvänn/mitt rum
DAGENS DUMMASTE: När en persons humör sjönk plötsligt :/
DAGENS SJUKA: att ..... ska börja på john bauer, hoppas inte min klass :p (förlåt)
DAGENS DROG: skratt, haha :p ingen drog.  
DAGENS ROLIGASTE: När en i min klass sa att hon trodde att det var hennes kompis som skulle börja i våran klass :P  
DAGENS FAVORIT: Linn! min fina glädjespridande unge!
DAGENS KÖP: En banan på pressbyrån haha :D
DAGENS GODIS: Inget =) Duktig jag är.
DAGENS HUMÖR: Glad/sprallig som alltid
DAGENS ORD: kommer du imorgon?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0