Godmorgon

Jag säger godmorgon till Er,
Det bränner fortfarande på kroppen efter igår men det ska nog gå bort om ett tag! Haha ;)

Nu denna underbara morgon när jag sitter på bussen påväg mot skolan så kom jag på en sak. Jag kom på att varje dag som man lever så uppstår det så mycket skit runt omkring än! Det kommer alltid finnas personer som är avundsjuka på just dig och försöker att trycka ner dig! Det kommer alltid att finnas folk som kommer att försöka förstöra för just dig! Det är i dessa lägen som vi har 2 val. Antingen så ignorerar vi skiten och låter ingen trycka ner oss Eller så tar vi åt oss och låter den jäveln vinna. Men varför ska en person son bara vill trycka ner dig och få dig att må dåligt vinna? Varför ska en sådan person få vinna för? Nej jag tycker att vi ignorerar skiten och lever våra egna liv!

Ingen ska få förstöra glädjen till mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0