omg panik, ångest allting på en gång!

Omg kan inte fatta att jag börjar i skolan om  9 fucking dar!
känns som om det var igår som man började i gymnasiet!!
ett helt år med mina fina underbara vänner och 2 ¨år till kommer det att bli och vi börjar på det
2a året om 9 hela dagar. Sommaren har gått så snabbt och så långsamt på samma gång. Eftersom vi har haft ett riktigt jävla piss väder här i stockholm så vet jag inte vad jag ska säga om det. 
Men jag  har under sommaren varit med kompisar nästan hela tiden, spelat mycket kort, varit ute sena sommarkvällar, myst med familjen, jobbat häcken av mig, tränat och även varit på 2 träningsläger, ett i italien och ett i katrineholm. Genom att vara på dessa två  läger så ha rmin gnista för träning och speciellt för gymanstiken lyfts 4 gånger mera så jag känner mig så jävla tagagd för att starta igång träningen igen :D

ska iallafall försöka att njuta av denna tid som är kvar av sommaren. Hela mitt schema framöver är fullbokat. Imorgon tis blir det paddling med mormor, morfar och syrran, ons blir det träning och mys med ngn vänn, torsdag blir det antingen magnus uggla eller kolla på film i rålandshovparken, fredag blir det film i rålandshovs parken, lördag blir det att kolla på när syrran springer mindnattsloppet och kanske åka in på the voice, på söndag blir det kanske bio och även gym. Sen måndag är det Norlie och kkv! Tisdag är det ladda och njuta av sista dagen med sommarlov!!! <3

hoppas att ni har planerat eran sista vecka  väl! ha det bäst!!! <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0