peppad

hej på er och godkväll!
är jus themma från en mysig kväll med tjejerna!
så underbart folk från ks! kan inte mer än sakna alla de fina vännerna!!
så sköna så söta så unedrbara, så charmiga så allt!
fuck yeah säger jag!
 
men iallfall!
jag sitter nu och planerar mitt besök på gymmet imorgon biti!
jag ska besöka gymmet vid halv elva och vet att det blir rygg och mage, även triceps. 
Sedan efter det så blir det en löprunda hem, den kanske är på 2,5 km eller ngt. Så både kondition och styrka tränas på samma dag och samma tid! Det är lika med perfekt!
Just nu så  kollade ja på en video med en kvinna som gör chins!
Hon får mig att vilja springa, hon får mig att vilja fortsätta kämpa!
åh ja, jag kommer klara massa chins tillslut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0