sista sovmorgn

he och godkväll!
Imorgon är min sista sovgorgon, den 22 så börjar jag i skolan och idag är det den 21 :D
så det är bara en dag kvar!!
 
kvällen idag har varit underbar, jag var på norlie och kkvs konsert och den var så jävla bra.
Man blev så glad, fick sådant tryck i sig. Man skrek dansade och allt!!
Speciellt det sista dem gjorde var bäst, vilket var när de spelade där jag hänger min hatt. 
Den är så fin och den är så jävla bra! min sommar låt!! min sommarplåga. 
Ja det var fett v'rt att stå där i 1,5h innan för att få se dem ;) yeah respect till kim och sonny kanske kan hette. 
Underbara grabbar, med sådana röster och utseenden speciellt kim! :D
 
puss på er!
Bjuder på en kort video där ifrån ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0