back to reality

Nu är det sköna långa lovet slut. :(
Jag känner mig faktiskt taggad på vad 2012 har att ge på rktigt nu. Nu är det
nämligen en ny termin, ett nytt år och en ny start. Jag ska rulla på precis som jag gjorde
innna och bara kötta gärnet. Jag känner mig taggad på allting som kan tänkas komma. Det enda
jag vet just nu är att jag ska kötta gärnet mer i skolan annars är allt bra.

Jag ska se til att träna mera ordentligt och vara mer flitig.
AJg ska tänka på mig själv och alla mina vänner som jag älskar.
Jag ska se till att fånga dagara och leva livet.
Skita i alla dioter som står i vägen. Ingen ska få stoppa mig för det är en ny start
och ett nytt år!

Puss på er och godmorgon!!!

photo edited for free at www.pizap.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0