fristående

Idag så ska jag träffa mina tjejer!
efter nästan 3 veckor ifrån varandra så ska vi starta idag igen!
Rutinerna drar igång igen för imorogn börjar skolan.
Jag säger bra kärlek till rutiner! Jag älskar runtiner för allting rullar på ungefär
likadant varje vecka och man vet  hur allt ska  vara det är så skönt. JAg älskar att  vakna 6.00 varje morgon
gå till skolan ha olika lektioner sedan hem käka vila lite och iväg och träna. Det är ungefär så mina dagar
ser ut på vardagarna. Det är så skönt.
Iallafall för att återgå till idag, så ska vi åka till halen vid 14.00 träna till 19.00.
Under denna tid så ska vi lära oss sm's fristående, respekt till det!
Det är så roligt och coolt och jag älskar att dansa! idag ska vi showa loss och ha så kul.
Precis som jag har varje dag. Fånga dagarna.
Kände att jag tappade tråden lite men men.
Här kommer mitt fristående, (hittade inte sm's =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0