plugg söndag

Nu är det söndag igen vilket inebär plugg.
Jag insåg precis att jag har lite att göra :/ suck! typsikt mig ;)
Jag har instuderingsfrågor inom kost jag ska göra och där även plugga till provet som är på ons.
sen har jag en samhälls uppsats att börja skriva på. Sen har jag matte prov på fredag.
Sen har jag en svenska text jag måste läsa tills på ons, sn har jag en text som jag måste rätta.
hmm.. JA gymnasiet är ganska jobbigt endå ;) men men, bara att ta tag i skiten och jobba arslet av sig.
Det som gäller just nu är kosten och sedan får man at atg i det andra.
Så vi hörs väll om typ 2 timmar eller något när jag är klar haha :D
Puss på er!
Njut av eran Lediga söndag!!
419738_3028936689647_1449734224_2991688_2099656748_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0