tung kille

Robin är så jävla grym!
Jag tyckte redan att han avr grymm unde ridol och
jag tror att ahn kommer att komma längre än vad amanda kommer komma.
Robin sjunger mer musik som alla tycker om medans amanda sjunger mer jazz och blues
musik vilket jag tycker är sådär. Men hon vann ju så jag vet inte avd alla andra tycker.
Jag tycker iallfall att Robin borde ha vunnit för han avr och är grymm!
Jag låter just nu hans underbara musik sjunag i mina öron. JAg spelar hans skiva om och om
igen på spotify, han är grymm!!
Kärlek till Robin Stjernberg!
<3

Kommentarer
Postat av: Laila

Visste gör den?! Luktar så sjukt gott. :) Har du redan börjat i skolan btw? Ja börjar imorn, haha inte så taggad XD

2012-01-09 @ 17:32:20
URL: http://laila.blogg.se/
Postat av: Emma

Robin är jätteduktig och har sångtekniken, men för mig känns han inte speciell. :P

2012-01-09 @ 18:46:43
URL: http://gorgeousbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0