17 BARRE!!

Jag är ju fortfarannde kva ri la italia och vi hoppas att jag har det jävligt
gött vilket jag verkligen tror!!. jag tror jag äter mycket glass, solar sönder mig själv 
och även svettas tills jag dräper bort. Vi hoppas ju även att jag lär mig månag nya och svåra volter!! :D
yeah!!
 
Men iallfall idag är det den 12 juli, vilket betyder att min baby Tove fyller 17 barre!
yes, 17 hela år fyller min brud. 
Jag har känt denna tjej sedan jag började i högstadiet från, hösten 2006-2012 nu, och flera år ska det bli!
så det är snart 5-6 år som jag ha rkänt henne. Det är bra det, månag fina minnen!!
Hoppas att ni ahr det underbart"
 
Jag säger grattis grattis älskling!
Vi ska fira dig som fan när jag kommer hem sen!!
Puss!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0