prestenter

hej ni fina!

jag sitter denna stund och kollar på skilda världar och dricker cola. 
jag kan inte sova och det är sommarlov, så varför då försöka?? =)

idag ha rman varit i stan och shoppat kläder, eller fick bara med mig ett par shorts hem och 
även en födelsedagspresent. ;) åh älskar att köpa presenter, att överlämna dem och se glädje och lusten som fylls i personens ögon! Desto gladare den personen blir desto mer lyckad känner jag mig! Jag går alltid ut och väljer mina presenter med mycket kärlek. Jag vill ge mina vänner det bästa och skulle kunna tänka mig att lägga ner alla mina pengar på att köpa en present om jag hade en fast inkomst! =) hihi. 

Igår var jag på grönan med mina fina tjejer, emma, tove och amanda. 
Vi hade en underbar stund på isson och fille och även i stan. Även om vi bara flummade runt 
så var det väldigt mysigt och jag hade det underbart!

jag lever varje dag som om det vore den sista!
så skrattar gråter och bara lever. 
idag här och nu!!
 
ha en underbar natt/morgondag

puss! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0