scream

det finns en enda ska som jag känner i mig  eller jag känner med andra ord flera saker i mig. lycka, glädje, kämpar glöd men även en stor förtvivlan. Jag visste ett tag varför jag kämapde men nu så käns det som om allt är till förgäves. Även om jag lyckas och får resultat så är det som om det bara är jag i min egna bubbla. Den når inte ut. Jag kan skrika hoppa och gråta men det kommer endå aldrig att nå ut. Jag känner mig så förvirrad. '

jag vill bara hoppa ut skrika sväva och bara vara!'
röster i miott huvud trycker och puschar från olika håll, vill så mycket men på samma gång. 
allt är uppochner och bara snurrar. kan inte hitta rätt eller fel. Jag har ås mycket drömmar och mål. 
Men nu ställer jag mig sälv frågan kommer jag att nå allt det här? kommer jag att lyckas med allt?
vet inte hur länge jag orkar ha allt som snurrar. Måste få en stukturerad kalender på det hela!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0