yesteRDAY Crazy dream

hej och godmorgon ;)

igår så hade jag en underbar kväll med amanda! Min lilla älskade unge, det känndes som gammla
tider. det är underbart att umgås med gamalt* folk igen. Speciellt om den underbaraste känslan som man får
är kvar mellan de personer. Om man har kvar samma spänning och allting så är det bäst!!
precis vad jag och Manda, mandiiiz hade!

vi såg på filmen LOL har du inte sett den så är det ett måste. Speciellt om mna tycler om en drama kärleks
film. Den här filmen inehåller väldigt mycket drama och även kärlek. Är det inte kärlek mellan 2 personer så är det kärleken mellan vänner och familj. Allt sådant där trams som jag tycker om ;) 
Om ni är kärleksfulla personer som tycker om kärlek och drama mixat, så kolla på den!!
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0