Amazing

Så fort jag hör Amazing så sprudlar det av glädje i kroppen.
Låten Amazing är skriven av danny saucedo och även några andra och framförs även av honom.
Den låten är en av dem bästa av hans, eller budskapet är fint och man vill bara ställa sig upp och dansa
galet när man hör låten. Det är en sådan låt som man aldrig tröttnar på, eller iallfall inte jag.
Jag kan spela den om och om igen och jag blir fortfarande lika glad varje gång. Direkt när låten kom in på spotify så satt jag och lyssnade om och om och om igen på den. Så nu kan jag den helt utantill.

Tänk hur mycket jobb Danny och han dansare har  gjort med hela den här  låten och hela uppträdandet. Han och hans dansare måste ha kämpat arslet av sig redan från första dagen. Danny kanske håller smilet och det verkar som om allting har gått på lätt framm hela tiden, men jag gissar på att det har varit tungt i vissa perioder också.
Kan ni fatta att Danny stället upp med ett nummer som toppar in the club och som bara  slår  ut med en knytnäve och tar hem hela skiten.  Jag vet så himla väl att Danny kommer  bland den 3 bästa. Om han inte gör det så är det något fel på det Svenska folket, för att han dansar så grymmt coolt. Om ni kollar närhan dansar så ser det ut som om han bara flyger framm vilket han nog gör. Då ska jag bara lägga in att hans dräkt väger 7kg extra. Fatta att dansa runt med 7 kg EXTRA, förstå vad tungt!


Nej hans nummer och hans sång toppar allting. Jag har länge trott på Danny enda sedan han var med i idol så har jag tyckt om honom. Han ser för det första SJUKT bra ut! Sedan så har han en sådan underbar personlighet. Hans personlighet är så himla fin och man blir så glad. Han betyder mycket för mig, för han är en förebild. Han kan få en att tänka annorlunda och få en att påverka saker, för den delen man ser av honom verkar vara så himla fin!
Som ni vet så tävlar Danny SAucedo i melodifestivalen 2012 med sin låt amazing.
Han tog sig vidare från kvalet i MAlmö, där han slog ut dem flesta och kom vidare Direkt till globen
vilket är finalen.

Så nu på lördag den 10/3 så smäller det i Globen. Danny går ut som nummer 8 och kommer att plocka hem allting!
Jag tror på honom och ovadsett om han vinner eller inte, så är han endå bäst. Hans nummer äger och det är helt klart det coolaste nummret som är med i år.
Så jag tycker att alla ni där hemma slår på tvn klockan 20.00 på Lördag och röstar på Danny.
För det tänker jag göra! För utan eran röst så kan han inte vinna!!
Puss på e, ni är AMAZING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0