:D 2,5 km

precis sprungit!
Jag känner mig fett duktig =) haha ja jag Mikaela hammar sprang ca 2,5km.
Det är väldigt bra för en brud som inte gillar att springa, och det kanske är en baggis längdmässigt
men jag var så sjukt trött och hade en sådan mjölksyra i vaderna. Så det är en bra början iallfall :D
hoppas att ni har en bra lördag!

Nu ska jag duscha och sedan blir det film
Puss!!

Imorgon är det sista dagen på min frågestund så kika in!
Ställ en fråga om vad som helst :D
jag svarar på allting, kanske inte om det är värsta idiotiska frågan.
Men ja ni vet =)
Hoppas att ni kikar in.
Klicka på länken under för att komma dit ↓
http://mickislife.webblogg.se/2012/march/fragestund.html

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

sv; hehe tack så mkt :D

ps cs3 är photoshop cs3 och när jag redigerar mina collage klistara jag bara in alla bilder till en och samma :D

2012-03-10 @ 16:52:02
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0