Lite lurad

Godmorgon alla fina!
Jag hoppas att ni ser denna dag som
En ny chans. Det är en ny dag och iochmed det så har ni nya chanser att styra dagen. Många går och tror att dagen blir som
Den blir, men den blir vad du gör den till.

Tänk på att det är ni som
Väljer om ni ska sprida glädje eller pm ni ska tjura. Eller om du ska få en underbar dag eller om ni inte får det.

Jag vet vad jag kommer välja idag iallfall. Jag ska nu till skolan och träffa mina underbara vänner. Bara tanken att få träffa dem gör mig sprudlande glad ;)
Jag ska ge mina vänner kärlek och respekt och bara vara med dem! Så jag kommer ha en underbar dag!
Hoppas att ni också gör det valet trots att det är -10 grader ute :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Nja den va sådär :p

2012-03-06 @ 15:13:40
URL: http://cclarstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0