bayern-munchen vs chelsay

Hej ni!
jag sitter nu i soffan inne hos grannen och passar den sötaste finaste björnen som finns.
Den ligger just nu och sover på mina fötter, mys!!

Idag var jag först i stan med pontus och sedan åkte jag hem och sitter nu här!
Mysig lördag, speciellt eftersom jag har varit ute i solen och chillat ;) 
Solen är det mysigaste och finaste som finns!! Glass, cola zero, grillat och solen, det är sommar det!! :D
Mys och chill!! nice nice! livet leker helt enkelt.
Nu är det bayern-munchen mot chelsay som gäller! Matchen är seg, men det tar vi inget extra för :)
Får se vilka som vinner, men men.
Det är en mysig lördag iallfall!! =)
hoppas att ni har det bäst!


Ni får dessa fina sånger av mig!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0