pain is only for a time. If you fall down jump up on the horse and go agien





 
 
gjorde min första tsukahara idag vilket betyder en rondat över ett bord sedan en salto. När jag kollar på videon om och om igen så är jag bara åh suck mikaela. haha ingen grupering och stupning rakt ner efter volten. 
Men iallfall är taggad på att göra det igen. som min tränare idag är jag en jäkla fighter och ger aldrig upp. Jag kan sitta och hulka för att jag gråter så mycket. men sen så efter ett tag när jag har torkat mina tårar är det nya tag som gäller!
dagens tips är att aldrig ge upp. För plötsligt händer det! allt ordnar sig och om man aldrig ger upp så står man där lycklig en dag!! :D <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0