falla lite mer, älskar denna känsla

Idag är det en till sådan här fucking sugig dag!
Vilket betyder att denna dag typ vekligen är dålig. Jag har på väldigt länge fått sova ut, 
Jag sov enda till 11.30 och sen har jag inte gjort ett skit. 
Jag har lyssnat på musik, bakat bullar, kollat på tv och ska även iväg och träna. 
Ja jag ska iväg och träna. Skulle vilja gå ut och gå, gå ut och springa eller vad som helst. 
Det är så himla mycket grejer som sker runt omkring mig hela tiden som jag verkligen skulle behöva få på plats. 
Jag skulle behöva sortera hela hjärnan och sätta alla saker på rätt plats. 
Jag vet vad jag vill men alla andra vet inte det. 
Det är fucking kaos människor!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0