hemma

hellue

Imorse så var jag på trän ing med killarna sen så har jag typ inte gjort så mycket under hela dagen :p, Var på tippen med mamma efter träningen sen typ tv. Imorgon så var det skola igen :(, Men har lovat mig själv och mina föräldrar  att ska plugga skit mycket och få bra betyg :P   så imorgon så ska jag försöka snacka så lite som möjligt och jobba så mycket som möjligt :D, Igår så fixade världens bästa min header, Emma <33, ja vi hörs väll imorgon .


Puss puss <33

bloggar jag läser :D

giselleantonella.blogg.se
sootnowwss.blogg.se
Vendelasss.blogg.se
smaartass.blogg.se



trött

hejsan skriver ett snabbt inlägg. idag så har jag tränat från 11-17. är skita trött och sen på kvällen fick ajg leka med små barn. Liksom klockan är kvart över tio och jag är dödstrött :), Ska typ gå och sussa så att jag pallar träna  killarna imorogon :P hörs då  <3

puss puss // mickis ♥

biltur

hejsan allihopa.

igår och idag så hade man hemstudiedag. Det blev nog pyttelite plugg igår och typ inget alls idag :D. men igår så pluggade man från 9-12 sen så käkade man lunch med mamma.  och var på  utvecklingsamtal sen :S. Usch det var inte kul blev typ fett lack på läraren och mamma snackade tok för mycket. Men men den här terminen blir som den blir :p,  Idag har jag typ åkt bil hela dagen. Har varit med mamma på jobbet, hennes jobb är att köra runt på olika ställen :p,  så tillbringade typ halva dagen i en bil, men det var kul ändå. Sen typ en macka till lunch och sushi och thai  till middag.  Men imorgon så är det träning igen. får se hur det går med alla kaxiga små ungar som tror att dom är så jävla cola och allt. Blir så trött på dom,  fick typ leka tränare och säja till dom vad dom skulle göra, fast jag var där som en gymnast. Men liksom hallå  hjälp till och stå inte och glo!!!, Men imorgon så är Elinor där och då blir det säkert bättre styr på träningen. Vi kan iallafall hoppas.

Shoppade lite kläder igår, Två par jeans leggings och strumpor :p, Och sen fick jag mina kläder som jag har beställt från ellos ;D, Är lycklig, Men kanske hörs imorgon

puss puss // Mickis ♥

skolan, tv

hejsan har inte kunnat skrivit för mitt internet har haft damp, men men. Nu sitter jag och kollar på tv. Jag är skit trött på kvällarna bara för att vi har träning  så  kanske inte orkar skriva varje kväll. jag kollar på Linas kvällsbok eller ngt sådant heter den :p.  I skolan har vi inte gjort så mycket  typ varit på föräläsningar snackat och varit ute. idag var vi ute och badade i drevan. och där fanns lite hoti hoti personer :D, Men vi får se om jag skriver imorgon eller ej, för jag har träning imorgon kväll.

Sees   Puss puss // mickis <3

skola

hejsan allihopa snart drar jag till skolan dagens outfit blev leggings gina trico tröja, blus och ett skärp. Frisyr utsläppt. smink ljus lila ögonskugga, ealiner, ögonskugga och rousch.

Skriver sen hur jag tyckte att skol dagen var men det blir säkert skit bra. vi hörs sen

Puss puss // mickis <3♥

Skola imorgon :S

hejsan allihopa, imorgon börjar skolan för min del :S, gjort idag?. Har varit på ledarmöte och varit och handlat. :p, Just nu så försöker jag tänka på vad jag ska ha på mig imorgon men tror jag vet. ska typ ha ett långt ginalinne(svart) sen en blus över och trikåer. Vad tror ni om det :P, lägger in bild imorgon på hur jag ser ut  :p <3  ska gå nu puss puss

godnatt <33

hallen :S

helloue.

idag så har jag varit i en gympa hall hela dagen.   först ett möte från 10-13 och sen träning själv direkt efter. Det där mötet var kanske inte sådär jättekul, visste typ allt dom redan sa eller nästan.  Träningen var riktigt kul och det gick väldigt bra.  men imorgon så ska jag tillbaka till hallen igen, på ett annat möte om gympa :D, Men det är bara från 15-17. men ändå:S, Sen på måndag, skola igen vill inte vill inte fan fan. :D    
är iallafall ingen plugghäst. typ första veckan kommer min hjärna vara full med frågetecken :D

hörs imorgon ska typ beställa lite nya kläder på internet :p <3

puss puss/ mickis

kanske skriver sen vad jag beställde.  <3 ♥






lycklig

hejsan :P

idag startar min träning på riktigt :D, är så glad för det för tkr det är så himla kul att träna. Ja idag så har jag inte gjort så mycket vakande typ vid  kvart över elva. Sen ätit frukost läst och kollat på tv. Har varit ute med hunden också :p. Jag tkr det är så iretterande dom två senaste veckorna så känns det som om det bara har regnat hela tiden. Men nu när skolorna börjar då kan självklart solen komma fram. Så iretternade.  :D,  Igår så tog jag typ mitt sista dopp innan skolan börjar. eller tror det blev det sista iallafall. även om det var sol ute så var det jättekallt i vattnet ;). Kanske badar ihelgen eller ngt vi får se :D,
Men ska träna ikväll ialla fall. vi får se om ajg skriver ngt om hur det gick och så får se.  fortsätt skriva frågor jag svara på dom ikväll om jag hinner. Puss

Dagens outfuitt : leggings och en svart klänning från  Giina
frisyr: utsläppt
smink: läppglans och mascara

// mickis ♥

Frågestund :)

 
  1. fråga vad som helst svara på allting   imorgon :D  

bad och film

idag så har jag varit i ramam och badat med emelie och eliss, Det var skit kallt.  Eliss sov hos mig inatt. Vi gjorde inte så värst mycket på kvällen typ kollade på film och åt glass. Vi såg på beck annonsmannen och monster vs aliens :p, Sen imorse så tittade vi på tv tills typ 11, Vi vakande vid åtta ( eller rättare sagt Eliss'). Sen så typ messade jag emelie  och hon komm upp till oss. först så gick vi ut med min hund tarzan och sen åkte vi och badade i raman. Sen film hos mig Beck :D. vid sex drog typ Eliss och emelie hem dom skulle käka. Sen åt jag och nu så sitter jag här. Ska dra till emelie  om typ fem minuter. Vi ses <33

dagens outfitt: leggings ginatrico tröja en en lång kofta över :)
hår: hästsvans
smink inget

puss puss mickis ♥

Glassbar :)

Hejsan allihopa idag har jag varit på en glassbar emd min mormor och morfar och syrran. den låg typ någonstans i stan. Jag och syrran åt en strut med 2kulor glass grädde och chokladsås mumsi :). Sen på kvällen så avr det träning. Det var typ det vi gjorde under hela dagen :p





några roliga mössor som var i ett skylt fönster ;)


Puss puss// mickis <3

...

hejsan

jag komm inte på ngn överskrift så därför blev det punkter. Men skit samma. idag så har avrit med hannah. precis som igår :p, igår så sprang jag lillamidnatts loppet och då avr hannah med och hejade på mig.Lägger in bilder sen. Men idag så har vi varit  i Haninge centrum och shoppat lite. jag köpte en brun väska och en långärmad tröja från gina. Det avr typ det som hände idag och igår.

Dagens outfitt  jeans leggings, en svart blus, ballerina skor,
Dagens smink, mascara, eilainer, ögonskugga.
dagens frisyr, utsläppt  :)

Jag ska gå och lägga mig och läsa twhiligt fyra nu men vi kanske hörs imorgon vi får se :)♥

puss puss /// mickis <33


fest hos hannah och shopping :D

hejsan allihopa ska snart gå och lägga mig och läsa :P, Idag så har jag varit i Farsta med mormor och syrran, och handlat saker till skolstarten. jag köpte ett sjuämnes kollegieblock, så det finns en flik till varje ämne :D. Jag ahndlade också present till hannah köpte ett läppglans, ögonskuggor och  en näcessär. Var där typ till tre åkte hem, och då var det bara att fixa mig till Hannahs fest :D, Den började fem så åkte ditt så jag var där i tid. Det var 6stycken och 7 med mig. Vi åt mat snackade fikade kollade på film hoppade studsmatta och dansade. Det var väldigt kul.
Ska gå och läsa nu så att jag pallar med imorgon när jag ska springa Lilla midnattsloppet :D,

Puss puss // mickis <3  

Sovgott

välkommen till min nya blogg

hejsan alliohopa nu har jag fixat en ny blogg, för att den andra var så dåligt och så ful och allting. Jag ska försöka att skriva varje dag, Men måste hinna med läxorna och gymnastiken också, Ska försöka men det kanske blir varannan dag eller var tredje eller ngt :P,   Vi hörs väll kanske imorgon

puss puss <3 // mickis <33

RSS 2.0