bingolotto

hejsan

allihopa vad har ni gjort idag ?
Jag har varit hemma hela dagen, har städat huset, suttit vd datorn och lagat middag till hela familjen, känner mig stolt :D. Haha hoppas att jag får min månadpeng nu när jag har varit så duktigt, haha. Ja nu så siter jag här i vardagsrummet coh skriver på pappas laptop, haha snodde den från honom. Pappa och syrran sitter och kollar på någon tråkig film på tv, det är typ om någon stjärna som hette Jerry Lee han gifter sig med en 13 årig tjej och sen så blir han helt sinnessjuk, tror jag iallafall, han verkar lite knäpp. Men den är typ slut snart. Klockan halv åtta så ska vi splea bingolotto, ja vi kanske är töntiga, men det har varit en tradition sne jag var liten.För då brukade gammelfarmor sitta hemma med oss och spela, men nu så sitter vi här och spelar utan henne, hon är på något ålderdomshem i skarpnäck. Jag hoppas att jag får träffa henne snart för att hon är 96 år, vi får se hur länge det håller, hon verkar frisk nu. Vi tar det som det kommer. Om 4 timmar och 48 minuter så är det julafton hahaha xD. Hoppas att jag får några av mina julklappar som jag vill ha, som en ipod, smycken, smink, parfym, en mobil. Tror mest på ipoden och hoppas mest på den, för en mobil ska jag köpa själv på mellandags rean. Nu ska jag dra byee, tror att det här blir det sista inlägget idag men vi får se.




Kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0