filmer

hejsan nu så ahr jag precis kollat färdigt på hipp hipp hora. Den filmen är faktiskt väldigt bar men ändå hemsk, det stämmer in mycket att man kommer till en ny skola vet ej riktigt hur man ska göra för att bli populär, eller vem man kan lita på och vilka som är dem rätta vännerna eller vilka som är dem falska. Ja nu så sitter jag och söker på olika tips på liknande filmer som typ hipp hipp hora, för jag tyckte att den var väldigt bar så om någon har tips säg till mig :D.  jag nappade framm lite :D

Wild child       Rolig film om en rik tjej som blir skickad på internatskola och  hennes uppförande är inte precis det perfekta.
John Tucker Must Die    Alla säger att den är bra men har ej sett den
Säg att du älskar mig         Sjukt sorglig. Men bra, ingen film för känsliga folk
Legally Blonde
Hata Göteborg           En lite knäpp film om fotbollshuliganre
Fjorton suger
Tretton
Tretton  snart 30   En rolig film om en tjej som är 13 och vill bli 30. Hon slår huvudet i ett magiskt dockskåp som hennes kompis har gjort och hon blir 30.

Freaky friday      Är så rolig och riktigt bra, jag gillar musiken i den
Mean girls    Är nästan som i en avnlig skola med allt gäng och vilka som är dem populär och ej, Det är inte så enkelt att ta säg in bland dem populära
I taket lyser stjärnorna      Den är så sjukt sorglig, fast jävligt bar har sett den flera gånger :D

Ge mig flera tips


Kisses ♥♥


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A - bloggen är värd att läsa! ♥

Sv; Gud vad roligt :D

Jag med, dom är bäst. Du har en bra smak ;) hehe.

Kram på dig!

2009-12-29 @ 00:05:17
URL: http://kevees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0