gör ej som jag

lite tips på saker som ni sk försöka undvika att  göra :D

Gå ej i  en hal backe med klackskor, ingen bra ide man halkar XD

Gå inte utan vantar i en vecka, händerna blir skit torra och svider iallfall på mig :S

tappa inte bort busskortet.

Bråka aldrig med din bästa vänn man vet ej vad som kan komma ut då.

kasta ej snöbollar på en lärare, då kan man råka illa ut.

Ta ut russina ur lussebullar, det förstör ju hela grejen.

ta på något eller skriva på något med kalddiga fingrarr.

Vara ute i sista stunden

Missa bussen

tappa bort mobilen eller förstöra den, då blir man ju galen :D


Nu orkar jag ej skriva flera tips, men imorgon så ahr vi julshow :D Vi får hoppas att det går bar för det gick bra idag på repetionerna så det blir nog najs imorgon. Jag tar med mig kameran så får ni nog se lite sköna bilder sen, puss <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0