heelg imoron :D

hejsan

idag så är det idol :D
Och nästa vecka så är det final. Vilka sak vi gissa som kommer ditt ?. DEt är typ Erik och tove får amn hopaps och då så hoppas jag att Erik vinner. Men det gör inget om Tove vinner heller för hon är bara 17år och så jävla grymm :D. Så igentligen så spelar det mig ingen roll om erik tove eller calle går till final, eller vinner. Det ända som jag är glad över är att Mariette åkte ut för jag orkade inet med henne. hennes trasliga hår och hennes wannabe caroline of ugglas  moves. Så iretteterande. Ja det är det. Nu så sitter man här typ dunkar michael jacksson på sin nya stero :P. Hannah dissar mig för cissi och ice age 3. Liksom ice ages den är inte ens bra. Jag minns när  vi skulle åka till falun i sjuan, så skulle dom i våran buss kolla på ice age2. Jag och elin ville inte se den, så vi satt och kollade på goast shipe istället. Så mycket bättre :D.  Men nu så sa fiah och elin att jag skulle komma över till fiah och se på film. Så hörs ikväll :D <3<3<3x

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0