iphone äger ut alla touch mobiler

hejsan

Ja idag så ahr jag varit upptagen hela dagen har j haft tid att blogga. har varit med ellis hela dagen och nu så sitter man här och väntar på att Trauma ska börja på 3an det är faktiskt riktigt bra :D. Som ni vet så köpte man ju en telefon igår en touch LG  jag är jättenöjde med den. Sen så kommer min kompis och säger att hon har köpt en iphon gissa om man känner sig utägd. Vill också jättegärna ha en iphone men nummer ett vad skulle jag andvända den till förutom att ringa messa, ta bilder och musik :D skulle ejn andvända internet och dem fineserna. Och vart ifrån skulle jag få dem pengarna ifrån :D. Så ja men man känner sig lite utägd när man ofta har ett snäppet sämre mobiltelefon. Liksom  Alla min mobiler som jag ahr haft dem senaste åren är en urgammal nokia en samsung uppfällbar, en nokia express music, en rosa något märke, en sony ericsson  ur dålig och nu LG. LG är ju lite efter i utvecklingen men dem är  igentligen inte sämre för det :S. Hoppas att jag inte känner mig mobbad nu med min LG. äsch det ordnar nog säg, ska dra nu och kolla på trauma

Puss
http://myhallin.files.wordpress.com/2009/04/iphone.jpgIphone = äga ut LG http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/04/18/68/39/3/850594d2-2a97-4e12-951e-7734c749e3bb.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0