mellandags rea !!!

Godmorgon allihopa, ja nu så kan  man ju verkligen säga att det är morgon också klockan äe 08,03 så ja då är det mrogon. Den enda andlledningen till att jag är uppe den här tiden på ett lov! är att det är mellandagsrea idag. Ja jag mamma mormor och syrran ska ut och rå shoppa galet mycket kläder, plus att jag och syrran ska köpa varsin ny mobil. För min del så blir det som jag har sagt innan en samsung s2530 haha xD hade typ värsta beslutsångesten igår när jag skulle välja om jag skulle ha en vit eller en svart. Alla har typ den svarta så jag tror att jag satsar på den vita, fast den rosa är också snygg men skit samma. Köper nog den vita om den finnns. Nu så ska jag klä på mig och fixa mig, sen så åker vi här ifrån om en timme och hämtar mormor. Sen så ska jag dra och sola med emma så vi hörs ikväll.

Bye bitches ♥

http://www.cyberphoto.se/samsung/gts5230w.jpg

Bjuder på den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0