ny header

hejsan alla min läsare.

Ja  som ni ser så har  ju *jag* fixat en ny header. nej det var emelie som jag frågade och hon fixade men nästa ska jag göra själv och den ska vara minst lika fin som den här. Fast bakrunden och  text färgen och allt sådant har jag fixat själv, känner mig stolt :D haha vet ej varför. Men när jag började blogga på kunde jag ingenting så nu har jag lärt mig massa. Jag ska fixa till en lika snygg som emelie gjorde till mig. Jag ska fixa en lika snygg till min och emelie blogg :D. Ja idag så har man varit hemma sovit, julpyntat och varit hos mormor och morfar. Vi var där för att fira morfar för att han fyller år imorgon och då kunde dem typ ej träffa oss eller något.  Ja   imorgon så ska vi åka till willys och julhandla, vi skulle igentligen göra det idag men det blev ej så. Vi ska också sätta upp granen imorgon. åå vad jag längtar till jul och imorgon så ska jag vara med hannah, för att hon åker ej til piteå förns på tisdag eftermiddag. yeeeh :P är lycklig nu ja men nu så ska jag nog   kolla på film tror jag vet ej riktigt. Men hörs imorgon

Puss


saknar dig emma skit mycket det är  typ ett år och tre månader sen du slutade i min skola, och våran kontakt splittrades upp.
Men saknar dig du var en riktigt bar vänn <33



Minnen med emma hellergård :D <33


Våran gran förra året :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0