ska fixa en ny header

ska fixa en ny header så kommer nog vara lite off från bloggen några dar tror jag iallfal, men idag så hade vi gympa avslutning med gympan, det var najs. Fick också julklappar av hannah min beejb och av ellis.  Sitter hät nu frammför datorn och kollar på film linas kvällsbok, en helt okej film lite störd ibland bara. ikväll blir det nog myss med familjen:P. Jag kommer kanske inte få träffa hannah  på hela julllovet för hon ska till piteå med sin familj. Hon får ha det najs där, och jag vara här hemma helt ensam i stockholm som en vanlig stockholmare gör. Men nu så ska jag fortsätta kolla på film.

Puss



jag med min nya rosett i håret. någon som vet vart man kan köpa?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack mickis. Saknar dej också. Ville ädå vara med på julavsliutningen ;( Haha ;) Men men, tur att ni inte gjorde så mycket då da.

2009-12-20 @ 09:50:59
URL: http://mmliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0