glass i glassi

hejsan allihopa :D

idag så ahr man avrit i skoan och haft idrot ute som jag berättade  imorse :D
Nu så ska man typ gå och lägga sig och kolla på några avsnitt av oc. Då kanske
man somnar snabbare :D Men idag så ahde vi statsorientering, och jag sög så jävla mycket
jag och min kompis tappade bort oss  så vi gav upp efter 5 frågor, av 14 :D
Hahha. snacka fail :D
Men sen så blev det träning nu på kvällen.
Det gick ganska bra, förutom att innan träningen så åt vi lite glass jag och emelie :D
Ska lägga ut bilder :D
Kanske hörs imorgon puss <3 3  

trasig skedar :D

Vi hade plast skedar som du förstår så gick dom av så andvände munnen :D
bean and jerry :D



jag och glassen :D                   
SLut D:



Det blev också denna glass stil :D

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0