shopping och sen bakning.

hejsan alihoppa.

idag så ahr jag avrit och shoppart :D, i farsta med mormor :D

Vi shoppade loss eller ;P  vi köpte nagellack fem stycken och sen en skit mysig halsduk, smink, och ringar och örhängen :D
Det var så najs, vi komm typ vid elav och åkte hem vid tre :P
Sen nu på kvällen så bakade jag och syrran chokladis bollar :D 
imorgon så har vi skolfoto :D
om inte fotografen är sjuk igen, men det får vi hoppas att han inte är :p

Men nu ska jag välja kläder tills imorgon vi hörs imorgon, men det blir på lkvällen för
att jag ahr träning och ph innan så  hinner je hem. Men kanske tjuv skriver i skolan vi får se :p

men hör sen puss <33
lite bilder från idag :D



*Chokladbollar fast inte mina* :)


Mee in the kitchen :D


Mina saker halsud längt ut
sen nagellacket längst in brevid ett läppglans och under ögonskugga och sen näcessär och mascaran och örhängerna i
näcessären :D

Nagellack och läppglans


Dagens outfitt :D



puss <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig, hoppas du mår bra <3

2009-10-09 @ 09:09:39
URL: http://hildaornerfors.blogg.se/
Postat av: Mickis <33

självklart mår jag bra :d vem är det som skrivit denna gulliga kommentar? <3

2009-10-09 @ 16:34:30
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0