ingen vila ingen ro

hejj

Jag får seriöst aldrig någon vila ellr ro. Jag hinenr aldrig ta det lungt elelr vila. Jag har försäj valt det själv att typ träna hela tiden och träna alla andra. Men jag känenr eftersom jag aldrig ahr tid att sova på helgerna så blir jag så sjukt trött varje fredag. Jag tränar måndag 17.30-19.30 sen onsdag 17.00-20.00 sen torsdag 17.00-20.00 sen lördagar så tränar jag småttisarna från 11.00-14.00 sen tränar jag själv från 14.00-17.00. Sen kilalrna söndagar 1.00-13.15 :p
haha ja man väljer själv vad man gör på sin fritid.
Nu så ska jag igentligen städa rummet, emn ajg avbröt det lite och satte mig här =)
Jag har just inse att jag inte kan släppa mitt fall igår som jag gjorde på tävlingen. Eller ahr insett attd et inet avr mitt fel att vi inte gick till final det var andras fel också. Men ajg blir så jävla iriteerad på att jag inte fattar vad som hände. Jag sprang hopapde och sen så mins jag abra atta alla åå neej från publiken. Sen så låg jag på rygg, flyttade på mig och började gråta. mins inet ens vad alla sa till mig var så borta.
Jaja that´s the life, nu ska jag lyssna på lite musik och chatta lite
pöss.

Bilder från tävlingen, falun bilderna kommer sen för det är så många :p

Bella och lollo


Ida Bella och ellis tripp trapp trull


mickis manda julia och Elin


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv: Okej, för jag har kollat runt väldigt mycket.

Men jag bor i vasastan vid odenplan om du vet? :)

Jag älskar gympa och har alltid velat börja på det!

Men det skulle vara pinsamt att börja själv x)



Här är det också bara bra :) <33

Kram! ♥

2010-04-25 @ 16:43:20
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/
Postat av: bella

Va nej jag ska fortsätta ;) Men vadå ska du sluta? :O<33

2010-04-25 @ 20:09:50
URL: http://bellaww.blogg.se/
Postat av: jennpenn

hejhej :)

tack så jätte mycket! jag är 15 år :)



<3

2010-04-25 @ 20:24:43
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0