slapp och chill det behövs

hejsan alla sköna läsare :D
haha xD var bara tvungen att säja så :) idag har jag typ abra chillat och tagit det soft och det är typ det som behövs. Eller i morse så var jag och tränade killarna men annars så har jag varit hemma, bakat och bara tagit det lungt. under detta lov så har jag inte kunnat tagit det lungt för det har varit saker hela tiden, så nu i slutete av lovet känner jag att jag är sjukt trött. Jag skulle behöva flera dagar med mera  lov. Men vi går ju bara i skolan denna vecka och sen så åker vi upp till falun vecka 16 :D. Japp vi åker ditt på måndagen den 19 april och kommer hem fredagen den 23 :p Det ser vi framm imot. Nu ska jag göra en propaganda sak och kanske lite matte.
Vi höres latero. ♥♥


Vårat rum 2009 :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV; jo det är verkligen jätte tråkigt. :(

men nu så har en kompis till mig sagt att han kan fixa det så är jätte glad. :DDD <3

2010-04-11 @ 21:20:36
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0