vad tycks

heej igen :)
jag ahr skrivit massa olika inlägg idag, jag har bara typ suttit här elelr har gjort lite nyttigt också :D
linnea och hennes bebis avr här förut, ahr spelat wii emd syrran, ahr spelat data elelr vad man ska säja :p
jag ahr tränat kilalrna och sen ätit mat :D
Jag är nu färdig med headern den blev sådär, kanske blir en ny imorgon så se :D
Nu ska man sussa så vi höres imorgon. Då har jag hemstudiedag och behöver inet gå i skolan. Fett najs :D

puss och godnatt på er <33


bild på mig från falun. Ni får dem bilderna imorgon eller några :p <33


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv: Haha nää, vill ju lära mig göra flickisar och sånt x) fast jag kan handvolt och vanlig volt kan man ju bli bättre ;D

Plint är inte så kul :P

Kram <33

2010-04-26 @ 08:03:36
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0