yeey träning idag :D

hellue och godmorgon.
Nu så sitter man här vid mammas bärbara data nere i vardagsrummet. jag sitter och kollar på när syrran och hennes kompis spelar wii. Dem spelar super mario :p Pappa sabbar genom att stå ivägen och syrran får lite damp. Det är kul tycker jag :p
om en halvtimme så ska jag byta om och sen åka på träning. yey jag känner mig sjukt taggad, jag ska köra jättebra idag för att det är sista träningen innan tävlingen, jag och Manda åker ju till falun imorgon :D:D:D jag är så glad :P
Ja och nu så ska man säja till bella att hon ska krya på sig, för att hon är sjukt. Så alla skriver till henne krya på sig :p

Nu ska jag chatta lite och sedan kolla runt lite på internet, vi höres efter träningen. nu ska vi köra så jävla bra på träningen. jag har bestämmt att om jag ändrara min attityd så går det nog mycket bättre. plus att alla andra ser den glada Mickis och inte den förbannade när det går dåligt :D
Så nu jävlar, ni ska få se :)

bye bye :) ♥


En bild från en tävling för ett år sedan :p


i love my pyjamas :D


jag tycker att när jag fotar i svartvit så blir det snyg


Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV; Tack så mycket.

Ska försöka vara lite mer social när jag har fått ordning på mitt liv först och främst.

Jag brukar läsa den då och då och den är rolig att läsa. :) <3

2010-04-18 @ 15:54:27
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0